maanantai 11. marraskuuta 2013

Fiilisurheilua ja puhelimen tyhjennystä

Nyt tulee aika pikainen postaus, mutta pakko päästä hehkuttamaan yhtä asiaa! Nimittäin tänään minä, ikuinen penkkiurheilija ja pullanmussuttaja, tein sen - juoksin 10km lenkin! Ai että olen ylpeä itsestäni, toi on nimittäin jo muutaman kuukauden ollut mun salainen haave, heti siitä asti kun jonkin mielenhäiriön takia päätin lähteä hölkkälenkille. En ole ikinä ollut kummoinen hölkkääjä, yläasteella harrastin kyllä yleisurheilua, mutta silloinkin mun lajeja olivat pikajuoksu ja pituushyppy. Hölkkääminen tuntui aina niin vaikealta ja raskaalta, ja joka kerta alkoi pistää kyljestä kun en osannut hengittää oikein. Nyt kuitenkin päätin taas kokeilla sitäkin lajia, ja yllättäen jäin jopa vähän koukkuun. Eihän ne ensimmäiset pari kilometriä mitään luksusta ole, mutta se tunne on kyllä hieno kun juoksu alkaa kulkea.

En silti ole mikään himohölkkääjä, ja tuskin sellaiseksi muutunkaan. Tykkään lähteä lenkille ihan fiilispohjalta: turhautuneisuus, hieno ilma tai kauniit maisemat innostavat mut lenkille. Tänään oli pitkästä aikaa maailman hienoin ilma, kun aurinko kerrankin paistoi, joten kun kerran oli aikaa lähteä lenkille niin mähän lähdin. Ja lopputuloksena oli tämä 10 kilometrin lenkki, josta viimeisen kilometrin menin kyllä pelkällä tahdonvoimalla, koska halusin vihdoinkin toteuttaa haaveeni. Nyt se on tehty, ja voin hyvillä mielin viettää loppupäivän :).

Tässä vielä vähän sekalaisia kuvia kännykästäni, osa kuvista on jo yli kuukauden takaa:


Vähän maneesitreenailua Lellen kanssa 

Tallille lähdössä joka kaunis päivä, olin muuten juuri käynyt kampaajalla :)

Lelle fiksun näköisenä :D

Olin syyslomalla Porissa ja pääsin lenkille näihin maisemiin <3

Vanha umpeenkasvanut uimaranta

Kävin ihan rannassa asti fiilistelemässä <3

Piirtelin vähän hiekkaan <3 Tämä kuva on mulla puhelimessa taustakuvana

Kävelylenkillä Nellan kanssa, oli hieno auringonlasku <3

Ihanat syksyn värit <3

Samalla reissulla löysin tällaisen niityn :D

Syksy ja aurinkoinen koiralenkki <3

Kerran eksyin todistettavasti myös salille!

Syksyinen lenkkipolku :)

Lelle ja hieno blingbling otsapanta <3

P.S. Hauska yhteensattuma: mulla on nyt 70 lukijaa ja tasan 70 julkaistua tekstiä! Eli yksi lukija per teksti, eikös se juuri niin mene ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti